Actic blir Mova – Spørsmål og svar
Spørsmål: Jeg har medlemskap som gjelder for Asker-senterne med Liertoppen som hjemsenter. Hva skjer med mine tilganger?
Svar: Fra 1. juli vil du få tilgang til en rekke ulike MOVA-sentre i stedet for Actic Asker og Actic Slemmestad.
Spørsmål: Jeg har medlemskap som gjelder for Asker-senterne med Asker / Slemmestad som hjemsenter. Hva skjer med mine tilganger?
Svar: Fra 1. juli vil du kun ha tilgang til Asker og Slemmestad.
Spørsmål: Kan jeg fortsatt ha tilgang til Actic Asker og Actic Slemmestad?
Svar: Nei – du vil i stedet få tilgang til mange MOVA-sentre
Spørsmål: Jeg har Regions- /MAX-medlemskap på Actic - hva skjer med mine tilganger i oktober?
Svar: Du vil bli oppgradert til MOVA Fleks, og får tilgang til flere sentre enn du har i dag. Du vil få nærmere beskjed om praktiske detaljer rundt dette i august/september
Spørsmål: Jeg har Regions-/MAX-medlemskap på Actic med Asker/Slemmestad som hjemsenter - hva skjer med mine tilganger i oktober?
Svar: Du vil ha tilgang til Asker og Slemmestad og alle Actic's sentere i Sverige*
*Det kan forekomme a du må løse badebillett i tillegg enkelte steder.
Spørsmål: Hva skjer med prisen min når Actic blir MOVA?
Svar: Prisen din blir uforandret
Spørsmål: Blir det endring i gruppetimeplanen?
Svar: Det er ikke planlagt endringer per dags dato – og dersom det skulle bli endringer vil det bli kommunisert tydelig til alle medlemmer.
Spørsmål: Hva skjer med åpningstidene på mitt senter?
Svar: Det blir ingen endring, dersom ikke annet kommuniseres.
Spørsmål: Hva må jeg gjøre selv?
Svar: Det vil bli sendt ut praktisk informasjon om eventuelle endringer du må foreta deg i august/september.
Spørsmål: Må jeg signere ny medlemskontrakt?
Svar: Det vil bli sendt ut praktisk informasjon om eventuelle endringer du må foreta deg i august/september.
Spørsmål: Jeg har fryst medlemskap – hva skjer med det?
Svar: Medlemskapet ditt overføres til MOVA selv om det er fryst.
Spørsmål: Jeg har bedriftsavtale. Hva skjer da?
Svar: Da får du bedriftsavtale i MOVA også
Spørsmål: Beholder jeg tilgangen til bad etter overgangen til MOVA?
Svar: Ja, du beholder alle tilganger du har i dag.
Vi gleder oss til å vise oss i MOVA-drakt for dere til høsten!
Har du spørsmål utover dette kan du sende en e-post til kundeservice@actic.no