Gruppetrening

Pilates

I Pilates trener vi klassiske pilatesøvelser som styrker kroppens kjerne og øker vår kroppsbevissthet. Vi fokuserer på styrke, fleksibilitet, koordinasjon og pusten.

Pilatestreningen hjelper til å forbedre holdningen vår, bygge opp styrken i hele kroppen og gjøre oss mer kroppsbevisste. Pilates styrker musklene i bolen, dvs. rygg, mage og sete – våre dype, stabiliserende muskler som holder kroppen oppe.

Denne time passer både nybegynnere og erfarne deltagere, og det er opp til instruktøren å bestemme koreografien.

Tidseffektiv trening som gir resultater!

Lær deg å trene etter HIT-metoden!

Synes du det er vanskelig å finne tid til å trene? Eller ønsker du rett og slett å få mest mulig ut av hver treningsøkt? Hos Actic trener vi etter treningsmetoden HIT (høyintensitetstrening), som innebærer at du på kun 20 minutter gir kroppen tilstrekkelig trening for å utvikles. 

Les mer her!

Group 7

Se

#ingenunn
skyldninger

 

Kostnadsfri prøvetime 

Helt gratis, inviterer vi deg i 60 minutter test trening. Du kan arbeide både i treningsstudioet eller prøv en gruppetrening.

Kostnadsfri prøvetime

Fyll ut skjemaet for å be om en prøvetime.

Så starter vi!