Gruppetrening

ATC

ATC (Actic Training Circuit)

ATC er et sirkeltreningskonsept som gir deg effektiv trening av både styrke og kondisjon, takket være komplekse og pulsforhøyende styrkeøvelser.

Hele kroppen trenes i denne funksjonelle stasjonsbaserte treningsformen. Foruten din egen kroppsvekt, brukes f. eks kettlebells, vektstenger, medisinballer, spenstballer, battle ropes og functional gym training band.

ATC kan utføres både på egen hånd og som gruppetreningstime. Du booker ganske enkelt plass på ATC-timen her på Actics hjemmeside eller i resepsjonen på ditt senter. Gå ikke glipp av denne utfordringen som garantert gir deg en real gjennomkjøring!

Tips for deg som vil teste ATC som egentrening:

  • Fem minutters valgfri oppvarming
  • Ett set per øvelse
  • 5 sekunder aktivitet
  • 15 sekunder hvile
  • Tren 2-3 runder
  • Et minutts hvile mellom rundene

 

Tidseffektiv trening som gir resultater!

Lær deg å trene etter HIT-metoden!

Synes du det er vanskelig å finne tid til å trene? Eller ønsker du rett og slett å få mest mulig ut av hver treningsøkt? Hos Actic trener vi etter treningsmetoden HIT (høyintensitetstrening), som innebærer at du på kun 20 minutter gir kroppen tilstrekkelig trening for å utvikles. 

Les mer her!

Group 7

Se

#ingenunn
skyldninger

 

Kostnadsfri prøvetime 

Helt gratis, inviterer vi deg i 60 minutter test trening. Du kan arbeide både i treningsstudioet eller prøv en gruppetrening.

Kostnadsfri prøvetime

Fyll ut skjemaet for å be om en prøvetime.

Så starter vi!