Treningstips

Treningstips før høsten!

Vil du teste noe nytt for å sparke i gang høstens trening? Husk å bestille en kostnadsfri veiledningstime med meg, da kan vi gjennomgå programmet og målene dine. Jeg vil også allerede nå gi deg gode tips om hvordan du lykkes med treningen.

  1. Prøv å oppnå kontinuitet i treningen, gjerne ved å trene minst et par ganger i uken. Det er også viktig med variasjon. Du kan med fordel kombinere med mer muskeloppbygging. Hvis du trener mye, bør du ta minst én dag fri fra treningen hver uke, slik at kroppen kan hente seg inn igjen ordentlig.
  2. Ikke glem at et godt kosthold er alfa og omega for å gi kroppen riktige forutsetninger for å respondere på treningen. Spør oss gjerne om tips og råd om kosthold.
  3. Når du trener, må du være konsentrert og fokusert på bevegelsene du gjør, og på å trene riktig. Du må prøve å leve deg inn i bevegelsene. Kjenn kontakten med musklene du jobber med når du trener styrke, svømmer, løper osv.

En personlig trener kjenner deg godt

Personlig trener

Tenk deg å ha en person som kun tenker på hvordan nettopp din trening kan bli morsommere og mer effektiv. Som heier deg frem når du føler deg litt umotivert, og jubler sammen med deg når du når målene dine. Det kan du få hvis du skaffer deg en personlig trener.

Vil du vite mer?

Smiley

Kostnadsfri prøvetime 

Helt gratis, inviterer vi deg i 60 minutter test trening. Du kan arbeide både i treningsstudioet eller prøv en gruppe øvelse.

Kostnadsfri prøvetime

Fyll ut skjemaet for å be om en prøvetime.

Så starter vi!