Treningstips

Lær deg å trene etter HIT-metoden!

Synes du det er vanskelig å finne tid til å trene? Eller ønsker du rett og slett å få mest mulig ut av hver treningsøkt? Hos Actic trener vi etter treningsmetoden HIT (høyintensitetstrening), som innebærer at du på kun 20 minutter gir kroppen tilstrekkelig trening for å utvikles.

Vi vil at våre medlemmer skal kunne trene enkelt, sikkert og tidseffektivt på en måte som gir resultater. Ved å trene etter HIT-metoden sparer du ikke bare tid, du kan også være sikker på at treningen, når den utføres på riktig måte, gir resultater.

HIT-metoden er en velutprøvd metode der du gjennom intensiv trening i cirka 20 minutter et par ganger i uken gir kroppen tilstrekkelig trening for å utvikles. Det gjelder uansett om du er nybegynner eller på et mer viderekommet nivå.

Slik fungerer det

En treningsøkt etter HIT-metoden består av 6–12 øvelser der hver øvelse kjøres i et sett med 8–12 repetisjoner, og der det fokuseres på å utføre øvelsene riktig og belaste muskulaturen. Riktig utført HIT-trening gir en sterk og smidig kropp, samtidig som det setter fart på forbrenningen.

Vi hjelper deg med HIT-treningen!

Våre utdannede instruktører er på plass for å vise deg hvordan du trener riktig og for å coache, støtte og inspirere deg. Vi er overbevist om at dette er den beste måten å få til en variert og progressiv trening på, noe som er nøkkelen til suksess.

En personlig trener kjenner deg godt

Personlig trener

Tenk deg å ha en person som kun tenker på hvordan nettopp din trening kan bli morsommere og mer effektiv. Som heier deg frem når du føler deg litt umotivert, og jubler sammen med deg når du når målene dine. Det kan du få hvis du skaffer deg en personlig trener.

Vil du vite mer?

Smiley

Kostnadsfri prøvetime 

Helt gratis, inviterer vi deg i 60 minutter test trening. Du kan arbeide både i treningsstudioet eller prøv en gruppe øvelse.

Kostnadsfri prøvetime

Fyll ut skjemaet for å be om en prøvetime.

Så starter vi!