Treningstips

Hverdagstrening med PTène på Actic Hønefoss

Utfall-bakover-med-beinspark-og-løft

Utfall bakover med beinspark og løft

Trener: Lår- og setemuskulatur. Utfør vanlig utfall ved å sette beinet ut, deretter løft opp og spark beinet bak, før bevegelsen avsluttes med å løfte opp beinet foran. Utfordring for balanse og kjernemuskulatur!

Trillebåren-med-armheving

Trillebåren med armheving

Trener: Kjernemuskulatur, bryst, skuldre og armer. Husk og stramme magen å rumpa. Ryggen skal være rett.

Knebøy (1)

Knebøy

Trener: Lår- og setemuskulatur. Hold trykk på hælene og press knærne utover. Rett rygg her også!

Roing-med-partner

Roing med partner

Trener: Holdningsmuskulatur i rygg og armer. Her er det gunstig med strak kropp og at man klemmer sammen skulderbladene på toppen.

Situp-med-rumpeløft

Situp med rumpeløft («Espen Jansen»)

Trener: Hele magen! Her er det viktig at man har kraft og moment oppover slik at øvelsen går flytende. Hender må plasseres foran hofter. Krum framover og se ned.

Vi anbefaler 3 runder med 12-15 repetisjoner på hver øvelse. Programmet anbefales å trene 2-3 ganger i uka.

God trening, hilsen Actic!

En personlig trener kjenner deg godt

Personlig trener

Tenk deg å ha en person som kun tenker på hvordan nettopp din trening kan bli morsommere og mer effektiv. Som heier deg frem når du føler deg litt umotivert, og jubler sammen med deg når du når målene dine. Det kan du få hvis du skaffer deg en personlig trener.

Vil du vite mer?

Smiley

Kostnadsfri prøvetime 

Helt gratis, inviterer vi deg i 60 minutter test trening. Du kan arbeide både i treningsstudioet eller prøv en gruppe øvelse.

Kostnadsfri prøvetime

Fyll ut skjemaet for å be om en prøvetime.

Så starter vi!