Treningstips

Enkel trening

Den beste treningen er den som det faktisk blir noe av

Ta med deg treningen på ferie i form av lette redskaper du kan ta med deg overalt. Du kan fint trene gjennom større deler av kroppen uten redskaper også, med armhevninger, dips på stol, chins i tre, hopp og crunches. Men treningen kan bli både morsommere og mer utfordrende med noen enkle redskaper!

Hopprep_hemsidan

Hoppetau

Trener kondisjon, koordinasjon og balanse.

Axellyft_hemsidan

Skulderløft med strikk

Trener skuldre og stabilitet i overkropp.

Strekk deg og trekk inn magen. Ha lett bøyde armer gjennom hele bevegelsen, og la skuldrene gjøre jobben. Stans når armene er rett ut, og ikke gå hele veien ned, for da får skuldrene hvile. Prøv å gjøre som på bildet!

Armhav_hemsidan

Armhevninger på ball

Trener armer, skuldre, bryst og overkropp skikkelig.

Spenn magen for å unngå å svaie, så tar du en vanlig armhevning. Ha ballen på knærne, så blir det litt lettere!

Rodd_hemsidan

Ro med strikk på ball

Trener rygg, armer og kjernemuskulatur.

Strekk deg og sug inn magen for å aktivere magemusklene. Prøv å få skuldrene bakover, slik at du kan presse skulderbladene mot hverandre. Følg med frem med skuldrene, og strekk deg ordentlig uten å bevege på kroppen. Prøv å få skuldre og skulderblader til å gjøre jobben!

Biceps_hemsidan

Biceps på ball

Trener biceps og kjernemuskulatur.

Akkurat som vanlig når du sitter på en pilatesball, kan du suge inn magen og strekke deg. Sett føttene på strikken og reguler motstanden ved å sette føttene bredt. Prøv å holde overarmene stille, på linje med kroppen hele tiden.

En personlig trener kjenner deg godt

Personlig trener

Tenk deg å ha en person som kun tenker på hvordan nettopp din trening kan bli morsommere og mer effektiv. Som heier deg frem når du føler deg litt umotivert, og jubler sammen med deg når du når målene dine. Det kan du få hvis du skaffer deg en personlig trener.

Vil du vite mer?

Smiley

Kostnadsfri prøvetime 

Helt gratis, inviterer vi deg i 60 minutter test trening. Du kan arbeide både i treningsstudioet eller prøv en gruppe øvelse.

Kostnadsfri prøvetime

Fyll ut skjemaet for å be om en prøvetime.

Så starter vi!