Treningstips

Bruk treningsrommet på hotellet

Bruk treningsrommet på hotellet

Selv om det ofte bare dreier seg om et par håndmanualer, en matte og en ball, går det definitivt an å få trent hele kroppen. Begynn dagen med en økt rett etter frokost, så har du resten av dagen til å gjøre hva du vil med.

Det trenger ikke ta mer enn 15–20 minutter, og det er faktisk bare 2% av dagen din.

Dip

Dips på stol

Trener bryst, triceps og skuldre
Hjelp til med bena hvis du synes det er tungt!

utfallskliv
Knebøy med ben på stol

Trener ben og bakende.
Strekk på overkroppen og legg tyngden på fremre ben!

rodd med vaska
Roing med veske

Trener rygg og biceps.
Pakk vesken med passe stor vekt. Rett deg opp, stikk brystet frem og bøy deg frem med lett bøyde knær. Fokuser på å få skuldrene bakover og knipe sammen skulderbladene!

En personlig trener kjenner deg godt

Personlig trener

Tenk deg å ha en person som kun tenker på hvordan nettopp din trening kan bli morsommere og mer effektiv. Som heier deg frem når du føler deg litt umotivert, og jubler sammen med deg når du når målene dine. Det kan du få hvis du skaffer deg en personlig trener.

Vil du vite mer?

Smiley

Kostnadsfri prøvetime 

Helt gratis, inviterer vi deg i 60 minutter test trening. Du kan arbeide både i treningsstudioet eller prøv en gruppe øvelse.

Kostnadsfri prøvetime

Fyll ut skjemaet for å be om en prøvetime.

Så starter vi!