Spis riktig

Julegodteri for deg som trener

Valnøttsdadler i mørk sjokolade

Server pepperkaker og lussekatter med disse enkle, gode og næringsrike bitene. Valnøtter er en viktig kilde til protein, fiber og nyttige omega-3-fettsyrer. De inneholder også mye magnesium som vi trenger for hjerte-, muskel og celle-funksjonen. Dadler, kakao og valnøtter er dessuten fulle av antioksidanter som beskytter kroppens celler fra frie radikaler fra syre, noe som er ekstra viktig for deg som trener!

Ingredienser:

    • 2 ss kokosmelk
    • 100 g mørk sjokolade (med minimum 70% kakao)
    • ca 20 dadler
    • ca 20 valnøtter
    • Kokosflak eller mandelflak (som topping, kan sløyfes)

Gjør slik:

Smelt den mørke sjokoladen og rør i kokosmelken til en tykk krem. Skjær et snitt i daddelen, ta ut og erstatt daddelsteinen med en valnøtt. Rull valnøttsdaddelen i sjokoladen og legg de på et fat. Topp gjerne med kokosflak eller mandelflak og la de stivne i kjøleskapet.

En personlig trener kjenner deg godt

Personlig trener

Tenk deg å ha en person som kun tenker på hvordan nettopp din trening kan bli morsommere og mer effektiv. Som heier deg frem når du føler deg litt umotivert, og jubler sammen med deg når du når målene dine. Det kan du få hvis du skaffer deg en personlig trener.

Vil du vite mer?

Smiley