Bedre Vanor

Kom i gang med det nye treningsåret

Kom i gang med det nye treningsåret på best mulig måte 

  • Forandring er morsomt. Bestill time hos en instruktør for å få et nytt treningsprogram som  hjelper deg å nå målene dine. Et nytt styrkeprogram er ikke bare morsommere, men nødvendig med jevne mellomrom, for at du skal kunne fortsette å se resultater. Si fra i resepsjonen!
  • Tenk langsiktig. Begynn på et nivå som du klarer å holde en stund.  Tren heller en økt mindre i uken i begynnelsen enn en mer. En vanlig grunn til at mange slutter å trene, er at de gikk ut for hardt. Hvis du har hatt et lengre opphold, passer det med 2–3 økter i uka.
  • Sett et konkret mål. Det er lett å bare trene i vei, særlig for deg som trener som en del av livsstilen i hverdagen. Men å bare trene for og trene er litt risikabelt. En dag står du på treningssenteret og lurer på hva du driver med. Hvis du derimot setter deg ned med penn og papir og setter opp en nåsituasjonsanalyse – hvor du befinner deg i dag – og så setter opp mål etter en analyse for hvor du vil befinne deg til sommeren? Til neste år? Jo mer konkrete mål, desto bedre.

Neste gang du kommer til Actic for å trene, vil du ha et helt annet fokus. Nå finnes det en grunn til at du gjør det du gjør, hver øvelse kan rettferdiggjøres med at den er et redskap på vei mot målet ditt. Nå vet du hvorfor du trener og kan tilpasse treningen etter det!

En personlig trener kjenner deg godt

Personlig trener

Tenk deg å ha en person som kun tenker på hvordan nettopp din trening kan bli morsommere og mer effektiv. Som heier deg frem når du føler deg litt umotivert, og jubler sammen med deg når du når målene dine. Det kan du få hvis du skaffer deg en personlig trener.

Vil du vite mer?

Smiley

Kostnadsfri prøvetime 

Helt gratis, inviterer vi deg i 60 minutter test trening. Du kan arbeide både i treningsstudioet eller prøv en gruppe øvelse.

Kostnadsfri prøvetime

Fyll ut skjemaet for å be om en prøvetime.

Så starter vi!