Bedre Vanor

Helse i hverdagen

Helse i hverdagen

Det er lett å glemme de små, men enkle tingene i hverdagen som øker velværet og aktivitetsnivået ditt. Vi er selvfølgelig veldig glad i å hjelpe deg med treningen din på treningssenteret, men vi vil også gjerne prøve å inspirere deg når du ikke er hos oss. På listen nedenfor finner du enkle tips som du kanskje kan komme i gang med allerede i dag.

TIPS TIL GOD HVERDAGSHELSE

  • Beveg deg så mye som mulig, minst 30 min. om dagen.
  • Drikk vann, og litt mindre kaffe – minst et glass ekstra vann per kopp kaffe.
  • Spis frokost. Dette er dagens viktigste måltid og gir deg energi hele dagen.
  • Ta trappen i stedet for heisen.
  • Gå en tur i lunsjen. En timinutters tur er mye bedre enn ingenting.
  • Sykle til jobben. Setter i gang blodomløpet og du kvikner til på turen.

En personlig trener kjenner deg godt

Personlig trener

Tenk deg å ha en person som kun tenker på hvordan nettopp din trening kan bli morsommere og mer effektiv. Som heier deg frem når du føler deg litt umotivert, og jubler sammen med deg når du når målene dine. Det kan du få hvis du skaffer deg en personlig trener.

Vil du vite mer?

Smiley