Kjære medlem, 

Dersom du nylig har mottatt en sms fra Actic om manglende betaling så kan du betale manuelt på følgende måte.

Konto: 1503.40.67497.

Betal med melding: Medlems ID (xxxpxxx) eller med navn og fødselsdato.

Betalingsfrist: Snarest.

Du har fått melding om manglende betaling da du ligger inne med «Payex» som betalingsavtale og Actic har ikke lykkes med å trekke penger fra kortet du har lastet opp informasjonen til. Vennlig påse at betalingskortet du har lastet opp informasjonen til ikke har gått ut på dato som er den vanligste årsaken til at betalingen ikke går gjennom.

Om du er usikker på hvordan du får betalt, kortet ditt har gått ut på dato eller du ønsker å gå over til vanlig avtalegiro kan du kontakte Credicare som håndterer betaling på vegne av Actic.

Telefon: 22 80 70 00

E-post: actic@credicare.no