Betaling

Kjære medlem! Dersom du nylig har mottatt en SMS fra Actic om manglende betaling, kan du betale manuelt på følgende måte:

 
Betal med melding: Medlems ID (5xxpxxx) eller med navn og fødselsdato.
Til konto: 1503.40.67497.
Betalingsfrist: Snarest.
Du har fått melding om manglende betaling fordi du har «AdyenNO» som betalingsavtale, og Actic ikke har lykkes med å trekke penger fra kortet ditt. Den vanligste årsaken til at vi ikke får trukket penger fra kortet ditt er at betalingskortet har utløpt, eller at du har byttet kort. Undersøk derfor utløpsdatoen på kortet ditt.
Hvis du er usikker på hvordan du skal betale, hvis kortet ditt har gått ut på dato, eller om du ønsker å bytte betalingsmetode til vanlig AvtaleGiro så kan du enkelt gjøre dette selv på Mine Sider.
Du kan også kontakte CrediCare, som håndterer betaling på vegne av Actic.
Telefon: 22 80 70 00
E-post: kundeservice@credicare.no

Treningssenter Bli medlem
Handlevogn
Kunde-
service
Kundeservice